Post by eltheatsubsphosni on Mar 14, 2022 16:47:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig krystaller ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Virket interessant til å begynne med, men når du når mellom lvl 37 og 52 må du i utgangspunktet betale for å spille. Spesielt lvl 52. Og det er ikke slik at du oppnår veldig mye (bare ferdigstillelse av en stue og ett soverom design av lvl 52). Litt dårlig i forhold til de andre spillene der ute. Kommer til å slette appen. Det er også et tak for hvor mye du kan vinne per puslespill. Gjennomsnittet ser ut til å være rundt $545 og går ikke lenger. Gjør matte-spillet er halt.
Nivåene er for vanskelige. Jeg kan ikke laste den nye versjonen.
Det er morsomt, morsomt og rart! Søsteren min liker dette så godt og meg! Kjæledyrshunden min er sååååå SØT! Jeg liker dette spillet!
Fricken elsker dette spillet. Den har alltid nye utfordringer, historien er tidsinvesteringsverdig, og jeg kjeder meg aldri når jeg spiller den!
Morsomt å lage og designe dine egne oppholdssteder, og et kjæledyr også, søtt
Jeg vil ikke LESE en bok når jeg prøver å spille det jeg forventet å være et flott spill. Så da jeg ENDELIG var i stand til å begynne å designe et rom ... Choice Bar, gjemte meg mye av rommet. PLUSS varene som ble valgt for en anmeldelse hadde en gulaktig glød som skisserte dem, noe som gjorde det vanskelig å få en ordentlig lesning om hvordan de virkelig så ut. Jeg gjettet mye. Jeg ble ikke engang ferdig med det første rommet...fordi jeg var irritert og gikk om bord med hele rotet.
My Home - Design Dreams Gündəlik xtk
Bra spill 🎮 Jeg elsker det 😀 og implementert Du får mange like 👍 👌 😳 😏
Det er et veldig kult spill. Jeg elsket det først. men jo høyere nivåer du går jo vanskeligere er de. Jeg er på min andre stue (3. rom) og jeg føler at jeg har jobbet med det for alltid, pluss at kostnadene på møblene økte også. Jeg forstår at spillet antas å være utfordrende, men jeg kommer nok til å ta tak i det snart og gå videre fordi jeg ikke klarer å slå nivåene 🤷♀️
Elsker å dekorere! Når det er sagt, har jeg forslag til et mer inkluderende samspill. 1) Legg til karakterer som er forskjellige i utseende. Den eneste fargeavataren ser ut som et barn i en t-skjorte. Du kan sikkert gjøre det bedre. 2) Begivenheter trenger balansering. Spillere på høyere nivå har et vanskeligere spillsett og forhindrer fullføringen av nevnte hendelser sammenlignet med spillere på lavt nivå. 3) Bakgrunnsmusikken er grusom. Jazz, klassisk eller noe annet enn at musikk ville vært bedre.
Mens jeg spilte det mellom i går kveld og i morges. Og det ble litt vanskelig å spille. Det begynte for krasjet. Skal akkurat i gang med det tredje rommet og det har krasjet 😡
マイホーム デザインドリーム ミニゲーム fmg
Jeg elsker det, jeg gleder meg til å spille det, men det vil ikke oppdateres. hvorfor tar det så lang tid å oppdatere
For mange annonser, kan ikke kjøpe noe fordi de jeg vant må trenge fysiske penger for å samle dem... Blir truffet en stund, vennligst korriger dette snart slik at vi kan nyte spillet
Så absolutt bedårende! Et søtt match 3-spill med fabelaktig grafikk og en rekke karakterer som bringer denne fantastiske historien til live!
My Home - Design Dreams Gündəlik xtk
Veldig god opplevelse
Kjempebra!
vel, få nivåer i, og det er ikke så ille tenkt at designalternativene er veldig begrensede, og jeg må bruke så mye tid på kampspillet for å gjøre enda litt fremgang i rommet. og den store listen over "boostere" ved siden av gir meg candy crush mareritt. Jeg har ikke noe imot å betale et rimelig beløp for et morsomt spill. Men så mange av disse spillene har ingen mulighet til å vinne uten å bruke flere ganger hva spillet er verdt. og dette begynner på den mørke veien
Elsker å spille spillet, fantastisk grafikk, 👍 👍👍
Spillet er bra, men for mange tillegg kan ikke være langt irriterende
Hvis du skal få alt i den solrike leiligheten til å koste fire ganger så mye som det koselige studioet, må du gi flere mynter per nivå. Selve nivåene har allerede blitt så frustrerende vanskelig at dette spillet blir kjedelig og irriterende fordi jeg må kjempe ti ganger for hvert nivå for å bestå. Nå vil du at jeg skal kjempe fire nivåer ti ganger hver, bare for å kjøpe en sofa eller male en vegg??? Er dere gale? Det er ALT for mye arbeid for det som skal være et morsomt tidsfordriv!
Den nye oppdateringen 👎
マイホーム デザインドリーム ミニゲーム fmg
Noen nivåer er veldig vanskelige å passere, og målet med spillet endres på de høyere nivåene. Den mister dekordelen.
Veldig avslappende, lett å spille, og lønner seg når du raskt prøver å få poeng for å komme til et mål for belønning. Flott jobb!!!!$$$
Dette spillet ønsker bare å spille legger til og mange gaver, men hva er vitsen hvis du går tom for energi. Tuller du med meg. Ødela det 😒 Jeg vil ha halve stjernen min tilbake.
Woowowow, jeg elsker det
Jeg nyter det. Noen ganger feiler det, men det er engasjerende og jeg kan bruke det til å fordrive tiden.
Det er et morsomt spill, men husk dette når du installerer 1. Ett av få nivåer er designet for å ikke kunne vinnes med mindre du bruker boostere 2. Ikke godta sparegrisen med mindre du planlegger å bruke ekte penger
Så bra spill
Hva er det med annonsen etter hvert nivå ... det er irriterende og det var ikke alltid slik
Vet ikke hvorfor jeg fortsatt spiller dette spillet. Koster alt for mye!
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arkády dnp
Spillet er litt morsomt. Men det er alt for mye basert på flaks og på hvordan blokkene er plassert i starten av hvert nivå. Du får ikke mange trekk for hvert nivå. Edit: Noen nivåer er latterlig vanskelige. Selv om du lager boostere eller bruker dem i starten av nivået. Etter å ha sittet fast i over en uke på ett nivå, very *friendly* persontet jeg å spille. Noen nivåer trenger bedre balanse.
Jeg ville like dette spillet! men etter dager med kamper et nivå bare for å få 500 - 515 stjerner for 900+ beløpet; å kjøpe sa overprisede varer til et soveromssett, irriterte meg å avinstallere dette to ganger. som jeg sa, jeg ville like dette spillet. når du er oppe er det gøy, og vel delvis kreativt, men når du er nede, holder du deg nede. til syvende og sist er dette et match 3-spill, med gåter som vil utfordre deg utover å bare tenke skritt fremover. ved at i noen tilfeller er det ingen seier, ITYT, få spillet ditt videre.
Henger litt, men så langt et fint spill. Men litt kjedelig